למה הימין מפגין "נגד עצמו"? המארגן והפרשן מסבירים

אסתי פלד No Comments on למה הימין מפגין "נגד עצמו"? המארגן והפרשן מסבירים

ברל'ה קרומבי, ממארגני הפגנת הימין: "זו עצרת תמיכה בממשלה הלאומית שנבחרה להוביל את השינויים הנדרשים במערכת המשפט". אבי גרינצייג: "הכל קם ונופל על מערת המשפט"

צילום: זירה פוליטית
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברל'ה קרומבי, ממארגני הפגנת הימין והפרשן אבי גרינצייג, שוחחו הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על "הפגנת המיליון".

"קראנו לזה עצרת תמיכה. לא הפגנה", אומר קרומבי. "תמיכה בממשלה הלאומית שנבחרה להוביל את השינויים הנדרשים מאז המהפכה החוקתית שחולל אהרן ברק ב-92. אנחנו קוראים לממשלה להוביל את השינויים. יש לכם לגיטימציה. אנחנו אומרים לשרים – אנחנו בטוחים ומאמינים שאתם רוצים את זה לפחות כמונו אם לא יותר. יחד עם זאת, אנחנו צריכים להיות עם אורך רוח וסבלנות ולהבין שהשינויים האלה יקרו. לא עושים את זה ברגע".

אבי גרינצייג: "זה לא סוד שבתוך הקואליציה יש ח"כים שהם נקודות תורפה וההפגנה מיועדת גם להם וצריך לזכור לגבי ההידברות בבית הנשיא שחשוב שנציגי הימין שם יראו שיש להם גב ויוכלו להראות גם מה הבייס שלהם דורש ושיש להם קווים אדומים. אני נמצא בפריפריה של ההפגנה ואני רואה עשרות אלפים".

על ההשתתפות החרדית בהפגנה, אמר: "היה ניסיון לייצר מצב שתהיינה שתי הפגנות במקביל. אחת לחרדים. זה לא צלח. הקמפיין נועד לאותם שכן תכננו להגיע. זה כן מוכיח את עצמו כי יש אלפים רבים שבדרך לכאן. צריך לומר על המאמר ביתד – כן ראינו שיש קבוצות מסוימת שזה יצר אצלן דווקא דחף כן להגיע".

גרינצייג הסביר את הדחיפות ברפורמה, על חשבון נושאים אחרים: "בסוף הכל קם ונופל על מערת המשפט. הכל מתנקז בסוף לבג"ץ. אם לא תטפל בזה – זה לא יעזור שתטפל בנושאים אחרים. זה מה שאנשים לא מבינים ביחס לרפורמה".



0 תגובות